Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
I. Postanowienia ogólne
II. Cel i zakres zbierania danych
III. Podstawa przetwarzania danych
IV. Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
V. Pliki „Cookies”
VI. Postanowienia końcowe
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Drukarni Internetowej
    www.reklamowebanery.pl jest Joanna Smyk – Jędrzejowska wykonująca działalność
    gospodarczą pod firmą SMYK-JĘDRZEJOWSKA JOANNA MEDIA WALK wpisaną do
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
    prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres miejsca
    wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Wileńska 13/16, 47-400 Racibórz,
    NIP: 7481168129, REGON: 276739292, adres poczty elektronicznej (e-mail):
    druk@reklamowebanery.pl, zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie
    Usługodawcą.
  2. Dane osobowe Usługobiorcy są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz ustawą o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204
    ze zm.).
  3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których
    dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
    a) przetwarzane zgodnie z prawem,
    b) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane
    dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    c) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są
    przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób,
    których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  4. Wszelkie wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszej Polityki Prywatności z dużej
    litery należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Drukarni
    Internetowej www.reklamowebanery.pl.
    II. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
  5. Dane osobowe Usługobiorców, zbierane przez Administratora, są wykorzystywane do
    celów księgowych, do celów marketingowych (Newsletter), kontaktowania się z Klientem
    oraz innych czynności związanych z wykonywaniem Umowy Sprzedaży.
  6. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców:
    a) Imię i nazwisko,
    b) firma,
    c) NIP,
    d) REGON,
    e) Adres (ulica i numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto),
    f) Numer telefonu,
    g) Adres e-mail.
  7. Administrator może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób
    korzystania przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną (dane
    eksploatacyjne):
    a) Oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system
    teleinformatyczny, z którego korzystał Usługobiorca.
    b) Informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania
    przez Usługobiorcę z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
    c) Informacje o skorzystaniu przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą
    elektroniczną.
  8. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt. 2 jest niezbędne do świadczenia
    przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną w ramach Drukarni Internetowej lub
    zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu.
    III. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
  9. Korzystanie z Drukarni Internetowej, zawieranie umów o świadczenie usług drogą
    elektroniczną za pośrednictwem Drukarni Internetowej lub zawieranie Umów Sprzedaży
    Produktów, z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych, jest całkowicie
    dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą, samodzielnie decyduje, czy chce rozpocząć
    korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę lub zawrzeć
    Umowę Sprzedaży Produktu zgodnie z Regulaminem.
  10. Zgodnie z art. 23 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.) przetwarzanie danych jest dopuszczalne m.in. gdy:
    a) osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę, chyba że chodzi o usunięcie
    dotyczących jej danych.
    b) jest to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną
    lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie
    osoby, której dane dotyczą.
  11. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się zawsze w
    ramach podstaw dopuszczalności ich przetwarzania wymienionych w pkt. 2.
    Przetwarzanie danych będzie miało związek z realizacją umowy lub konieczności podjęcia
    działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (pkt. 2 lit. b).
    Dodatkowo przed zawarciem umów o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych
    za pośrednictwem Drukarni Internetowej przyszły Usługobiorca jest informowany o
    konieczności akceptacji Regulaminu.
    IV. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ
    ICH POPRAWIANIA
  12. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich
    poprawiania.
  13. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą,
    zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do żądania uzupełnienia,
    uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich
    przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe
    lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla
    którego zostały zebrane.
  14. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt. 1 i 2 można korzystać poprzez
    przesłanie stosownej wiadomości e-mail na adres: mediawalk@adres.pl
    V. PLIKI „COOKIES”
  15. Drukarnia Internetowa Usługodawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie
    Usługobiorcy ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich
    użycie.
  16. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Drukarni
    Internetowej. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego
    funkcjonowania Drukarni Internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji.
  17. W ramach Drukarni Internetowej stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne”
    oraz „stałe”.
    a) „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w
    urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania (opuszczenia Drukarni
    Internetowej).
    b) „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym
    Usługobiorcy przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich
    usunięcia przez Usługobiorcę.
  18. Usługobiorca ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego
    komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe
    informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach
    oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  19. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę
    przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych
    objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem
    osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z
    naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub
    zniszczeniem.
  20. Usługodawca udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające
    pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych
    przesyłanych drogą elektroniczną.
  21. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się
    odpowiednio postanowienia Regulaminu Drukarni Internetowej www.reklamowebanery.pl
    oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.